hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان شمالی| عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی مرگبار در بجنورد دستگیر شد

خراسان شمالی| عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی مرگبار در بجنورد دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری عاملان اصلی توزیع مشروبات الکلی مرگبار در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا،  سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه چند نفر از شهروندان به علت مصرف مشروبات الکلی مرگبار دچار مسمومیت شدید شده اند بلافاصله تحقیقات گسترده پلیس در این حوزه با جدیت دنبال شد.
وی با بیان اینکه پلیس با تلاش شبانه روزی تاکنون چهار متهم را در این رابطه دستگیر کرده است، تصریح کرد: عامل اصلی نیز با تلاش پلیس در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد.
مظاهری با اشاره به اینکه یک هزار و 473 لیتر متانول بدون مجوز که برای ساخت مشروبات الکلی مرگبار استفاده می شد نیز در این راستا کشف شده است، یاد آور شد: در همین رابطه یک دستگاه کامیون نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی به افرادی که سلامت جامعه و آرامش مردم را مختل می کنند هشدار داد که هیچ وقت در امان نیستند و به خانواده های عزیز توصیه کرد تا فرزندان خود را در رابطه با خطرات این مشروبات آگاه کرده تا دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث در سطح جامعه نباشیم.
وی از مسمومیت 13 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی مرگبار در استان خبر داد و گفت: از این 13 نفر متاسفانه سه نفر فوت و یک نفر نیز نابینا، دو نفر در بخش دیالیز و مابقی نیز تحت درمان هستند.
 پیمان فیضی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ارجاع هشت مصرف کننده متانول به بیمارستان های متعلق به این دانشگاه در بجنورد خبر داده بود و تعداد جانباختگان را دو نفر در این بیمارستان های اعلام کرده است و مابقی بیماران به سایر مراکز درمانی این شهر منتقل شده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد